Translate

poniedziałek, 29 października 2012

Cześć i czołem !

Poniedziałek jak poniedziałek, zamulający i tak dalej. Do tego na początku dnia pogoda u mnie nie była za fajna. Deszcz, błoto. Zimno. brr. No a potem zaczął padać ŚNIEG. Pewnie jeszcze stopnieje, jest przejściowy, ale i tak bardzo ładne widoki za oknem mam ; )

Jak tak jem sobie to jabłko ( jest pyszne ) to myślę o tym, że mam dużo nauki, ale i tak pewnie wezmę się za to dopiero coś około godziny 21.00. Dlaczego ja nie potrafię nauczyć się jak normalni ludzie, przy biurku, po południu, a nie w łóżku przy muzyce i do późna w nocy. ?!

Teraz byle do środy i długi weekend. Chociaż ten "długi weekend" pewnie stanie się krótkim i szybko się skończy - jak zawsze.

Dalej jem jabłko. Nie wiem o czym jeszcze napisać. Jak już wspominałam zamula ten dzień. No i głowa mnie boli. Bez sensu, kończę, bo jeszcze mój dziwny, może lekko zły humor na Was wpłynie i nie będziecie mnie lubić ;DD

♥ 

Muzyka to naprawdę mocny narkotyk. Może Cię zatruć, podnieść na duchu lub sprawić, że rozchorujesz się nie wiedząc dlaczego.





7 komentarzy:

MiLkowaa. pisze...

ja też zawsze ucze sie wieczorem , bo jestem już zmuszona ,a teraz oczywiście siedzę przed laptopem xd
takie życie ;p
Pozdrawiam ;*

Studentka psychologii pisze...

Ja uczę się wieczorem, lekcje odrabiam wieczorem, za jasnego nie mam na to czasu, jak ja to mówię.:D haha a później mam oceny jakie mam, no ale mniejsza w to. Muuuzyka <3 Muzyka bynajmniej mi pomaga, podtrzymuje mnie i daje mi siłę. ah <3
fajnie, zapraszam do mnie:
http://my-inmos-secret.blogspot.com/

SHERMADAME pisze...

ja tam ucze się w autobusie przed szkołą:D obserwujemy?<3

madd_aa pisze...

ja co do lekcji to zaczynam tak około 18. Wtedy mi sie najlepiej myśli :P

http://mzmzycie.blogspot.com

Martha pisze...

fajny blog

koffam-zelki.blogspot.com

Agness pisze...

Obserwuje i licze na rewanż !
aggie-agie.blogspot.com

Unknown pisze...

super blog obserwujemy ??
http://buziaki.blogspot.com